Jobb

Idag har jag jobbat, på donken dårå. Väldigt roligt och massor med trevliga människor. :) Men nu har jag sjukt ont i fötterna, måste verkligen köpa nya skor. HAHA *intresse smurfarna hoppar* idag skulle jag har varit med Jenny, venne om det blir något men hoppas att hon orka pallra sig hit?... Har bläddrat i kataloger om gymnasium idag, Klara Södra verkar ganska bra.. Ska kolla extra på de nästa vecka under gymnasie mässan!

Asså fan jag skulle inte banga på att flytta hemifrån fatta najs lixom. Okej kanske inte, men ändå :D

Nej nu ska jag ner och äta typ, ha en bra kväll.

Det var tysken, norrmannen och Bellman.
Tysken var blind, norrmannen döv och Bellman satt i rullstol.
En dag när de var ute och gick så fann de en gömd grotta, varpå de träffade en magisk ande.
- Som tack för att ni tittade in och hälsade på får ni en önskan var, sa anden.
- Jag vill kunna se, sa tysken.
Anden uppfyllde önskan och tysken sprang själaglad ut ur grottan.
- Jag vill kunna höra, sa norrmannen.
Anden uppfyllde önskan och även norrmannen sprang själaglad ut ur grottan.
Efter en lååååång stund rullade Bellman ut och ropade överlycklig till sina kamrater:
- KOLLA GRABBAR! JAG HAR NYA HJUL!!


jag saknar dig Frida!


S


Kommentarer
Postat av: isabel

jag tycker också Klara verkar bra :) och kärrtorp ^^ <3

2008-11-12 @ 21:47:08
URL: http://iisabels.blogg.se/
Postat av: Bellen

Ska ni inte skriva snart ett nytt inlägg eller ??? ;D

2008-11-27 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0