trötter

Nu är jag typ gaaalet trött.. thaha, har pratat med Johan i telefonen i typ 2 timmar trevlans de asså. dyrt bara, förlåt! :O :/ <3
dagen har dock inte varit speciellt intressant, höll på att dö av skratt på musik lektionen samtidigt som mitt hat mot musik läraren bara växte, usch! kan han inte fatta att vi tjejer inte sjunger ljust som små möss? jag blir arg. :S vägrar sjunga så får hellre IG typ.. Elr ja kanske inte :)

Träffade älsklingstjockis efter skolan, de var ett tag vi umgicks så det var mysigt. Satt och pratade i evigheter om allt möjligt. Jag älskar dig Jenny<3


Jag kan inte leva utan dig! <3


En ung söt tjej kommer fram till herr Andersson som jobbar i tygaffären.
Hon frågar herr Andersson vad tyget hon håller i kostar, hon ska nämligen använda det till en ny klänning.
- Bara en kyss per halvmeter, säger Andersson.
- Ok, jag vill ha 5 meter, säger tjejen.
Upprymd och glad sätter Andersson genast igång att mäta upp tyget, för att därefter packa ihop det till ett paket.
Tjejen tar paketet och vänder sig sedan till en gammal man vid hennes sida och säger:
- Farfar, kan du betala?

S


Kommentarer
Postat av: Jenny

I love you too tjockis!

2008-11-06 @ 14:36:27
URL: http://jennymadeleine.blogg.se/
Postat av: isabel

haha jag vet, simon tror att tjejer sjunger jätte-ljust :o <3

2008-11-08 @ 15:38:23
URL: http://iisabels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0