Back On Track

Min dator har varit okontrollerbar dom senaste dagarna, men nu är jag back on track.
Dom här tre dagarna har jag typ bara varit i stallet och ridigt men jag borde ha pluggat.. men det är alldeles för tråkigt för mig, bara tanken. Jag borde väl sitta och plugga just nu, men nix. Imorgon är det höstlov, jag är världens lyckligaste! åååååhh... längtar.

HÖSTLOV IS THE SHIT

"Den lille killen fick följa med pappan till badhuset och bada
bastu. Bredvid dem på bänken satt en man som pojken studerade noga.
- Vilka stora fötter farbror har, sa pojken.
- Ja, lille vän. Det beror på att jag vandrat mycket i mina dar.
- Farbror har väldigt stora händer också.
- Det är inte så konstigt. Jag har arbetat och slitit hårt ända
sedan ungdomen. Då får man stora händer. Pojken satt tyst en stund.
Sedan utbrast han:
- Men kissat kan farbror inte ha gjort mycket!"

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0