H Ö S T L O V


HÖSTLOV, imorgon! <3
wiiiiiiiiiiie.


"En schabbigt klädd kille kom fram till en man på gatan och tiggde pengar
till mat.
- Jag skall gärna bjuda er på en drink, sa mannen till tiggaren.
- Tack, men jag dricker inte sprit, sa tiggaren.
- Jag kan ge er ett par cigaretter, sa mannen.
- Tack, men jag röker inte, sa tiggaren.
- Jag vet vilken häst som vinner på Solvalla i morgon, jag kan satsa en 10:a
till Er, försökte mannen.
- Tack, men jag spelar inte avböjde tiggare. Det enda jag vill ha är lite
pengar till mat.
- Ni skall få följa med mig hem på middag, sa mannen. Jag vill gärna visa
min fru hur det går för en man som varken dricker, röker eller spelar hasard."


L

Kommentarer
Postat av: isabel

hahaha (; <33

2008-10-23 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0