Hemma igen

Nu är jag hemma igen, lite skönt men ändå tråkigt. Saknar såklart alla underbara människor här hemma..

Veckan i Blekinge har varit mycket rolig, de första dagarna höll vi mest på ute i stallet och fixade och red såklart. Sen kom Jimmy ner och då slapp vi mocka det skötte han! Toppen bra juh haha..

Igår var vi i stan och lallade runt hela dagen, mycket trevligt. Hela kvällen spelade vi spel med de äldre, roligare än man kan tro. :)
Imorgon är det stora tävlingar i stallet och jag ska vara funkis, så ingen sovmorgon för mig inte. Ska även fixa finaste Monte till på söndag då vi ska åka och tävla på Sundby. Är verkligen taggad till tusen!


- Åskade det hos dig igår?
- Jag vet inte, jag var hos grannen hela kvällen.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0