Matsugen

tjaaaabba!

idag var det prov, gick mindre bra för min del men orkar inte bry mig just nu..
vet att jag borde men näääe! iaf, så har det verkligen inte hänt ngt annat idag.
jag måste plugga häcken av mig ikväll, so och no förhör imorn. lycka till till mig! ;/
jag känner mig fetans duktig, har hunnit med bussen två dagar i rad nu, utan stress.
bara tre dagar tills jag får träffa mina saknade kusiner. längtar galet efter dom.<3


Visste du att det är dom fula som säger att det är insidan som räknas?
Nä usch den var dum, insidan som räknas folket!

S

Kommentarer
Postat av: isabel

ja usch det är så mkt läxor o grejer just nu :/

asjobbigt, so, no , matte och b-språk :o <3

2008-10-22 @ 19:57:02
Postat av: Sarah

ja usch å blä... jag får ingenting gjort.. vill ha lov nu tack!!! <3

2008-10-22 @ 20:14:47
URL: http://korvpudding.blogg.se/
Postat av: Sanna

ge mig lite action i bloggen nu.. jag vill läsa om skandaler!! :D

2008-10-22 @ 22:48:15
URL: http://sanniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0