Packat och klart!

Hm ja nästan i alla fall :D
har bara alla rid grejer kvar men det fixar jag imorgon bitti!

Ett tag sen jag bloggade nu, men hela kvällen igår bestod bara utav pluggande. Tro mig det verkar nog som att jag pluggar mer än vad jag egentligen gör, måste skärpa mig... Men nu ska jag inte vara tråkig och skriva om skolan, det är ju faktiskt höstlov nu. Så jävla najs asså. Och om 8 timmar ungefär sitter jag i bilen på väg mot världensbästaste kusiner. :)

Idag var det ju hoppträning på kvällen som vanligt, hängde med LurreBurre lite innan. Alltid roligt!<3
Hoppade bästa bebisen och Bebbe höll lektionen idag, mycket rolig och givande lektion tycker i alla fall jag. Men nu är det nog bäst att jag börjar göra mig klar för att sova, imorgon är det upp tidigt som gäller.



Varför har norrmännen med sig bildörrar i öknen?
Svar: För att kunna veva ner rutan om det blir för varmt.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0